myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Köpdjävulens hus...

Publicerad 2014-08-15 06:31:11 i Allmänt,

Jajamensan till hans sommarstuga i Birsta skall vi idag. Maken har tagitledigt så nu snart rullar vi ner till Ikea, för att köpa lite skåp. Antagligen lite krukor och ugnsform och..och...det blir oftast så att det slinker med ngt mer som man egentligen inte trodde man behövde.
Igår så var vi en liten tväris ner på stan och jag köpte två trälådor som skall bli dockskåp, en visp och en kniv blev det oxå i läcker bubbelgumsrosa. På Clas O hittade jag ihoppfällbara korgar som jag tänkte ha skor i. Skulle inte ha ngr som helst problem med att sprätta iväg tusentals kronor......men tillgångarna är mindre nu efter sommarens alla fröjder och lite mer återhållsamhet inför Italienresan bör det tas. I och för sig så blir det ju ingen shopping där att tala om. Men vi vill ju äta och dricka gott och sådant kostar. Men nu skall jag gå och ta på mig.....för maken sa just att: -Snart är jag klar och går ut till bilen.....Tur att det bara behövs lite tandkräm och lite svart på fransarna sen är jag klar....javisst ja kläder oxå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela