myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Grrr...mitt morgonhumör

Publicerad 2014-12-19 07:59:00 i Allmänt,

Jag som just skrivit klart ett inlägg där jag försökt tillskansa mig ett gott humör, måste nu skriva ett till inlägg bara för att skriva av mig. På måndag är det styrelsemöte i föreningen och min tur att fixa fika....vi bestämde att vi skulle ha lite gott och glögg osv. Jag satt och kollade i min receptbok efter receptet på vit kladdkaka med saffran....ställer mig upp för att kolla om jag har mandelmassa och slår tån i stolen samtidigt som jag öpnnar kylskåpsdörren och snubblar in i kylen?????får med mig min favoritform med potatisbullar och bacon som far ner i golvet i tusen miljoners bitar och bacon och glas över hela golvet,,,,,shit vad ont det gjorde och förblånat på formen som var så bra. Kisse komer rusandes ivrig att se vad som skramlade så mycket. Rädd för att han skall gå i glas så försöker jag att graciöst jaga iväg honom genom att hoppa över allt elände och halkar till och slår mig i dörrkarmen.....Kisse flyr och jag svär eder. Försöker sopa ihop det mesta och försöker rensa mat från glas....(sopsortering....) lyckas hyfsat och skär mig inte ens. Men missar påsen och tippar allt över diskbänken...suck. Resultat....ingen lunch idag......
 

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-12-19 13:27:26

Vilken dag!du kanske ska köpa en lott?för det kan ju inte bli värre!stackare kram

Svar: Det blev bättre sedan....och idag så är allt kalas igen *******
myma.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela