myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Lördag den tjugonde

Publicerad 2014-12-20 10:16:59 i Allmänt,

Dagen igår började inte i topp men sedan blev det bättre än någonsin. Jag jobbar inte idag ?!?!?!! Tjohoo det betyder allt just nu. Jag kommer att vara helt i fas med allt. Städ hos mor och lämnade klappar och slå in klappar och städ hemma och lagad mat och inte Max eller Statoil . Sov skitlänge idag....antar att den här gammkroppen behövde det och glädjen är hög på fler sätt. Vi slog kassarekord igår och sånt glädjer mig lite extra. Så himla skönt att höra från kunder att de har fått hjälp och tacka oss för det och säga god jul.
Jag är bra på att sälja, men inte bra på att slå in paket...

Det blir aldrig fina paket, så med den kännedomen så försöker jag bara att täcka gåvan och nöjer mig med det.
Vi läs maken skulle borra lite grejer igår men förstörde bara borrarna och det som skulle borras,,,,,så måste inhandla mer av den varan och nya borrar.....innebär stadsbesök oxå hmmmm mindre roligt. Men nu kör vi hårt och tar tag i listan. Ha en underbar dag...
ps. nu har sonen från söder anlänt till staden och det gör mig extra glad att kanske få mig en kram snart av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela