myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tisdag och ingen semla för mig

Publicerad 2014-02-11 07:12:20 i Allmänt,

Jag åt 2 semlor igår kväll och blev äckelmätt. Ganska bra för nu känner jag inget sug efter semlor hahahah
Kära maken har i princip sovit ett dygn !!!! hur i hela friden bär han sig åt ? Men det var lugn kväll och jag bara slappade vilket var jättehärligt. Glömde ta in posten igår så idag på morgonen när tidningen skulle hämtas, så hade det kommit två små paket.... yippie....Jag prenumerererar på dockskåpsprylar, för 69;./månad så får man ett litet paket med allt möjligt smått och det är alltid roligt att öppna. Åh det kliar i fingrarna och jag vill verkligen bygga och joxa. Hade ju kunnat igår haha men tv för mig själv och två semlor tog över.....
Det var trevligt att komma till jobbet igen, istället för att vara hemma och sjuk. Det är nog enda fördelen med att vara krasslig att man uppskattar vardagen.
Nu är vi äntligen inne i februari, som är en tung månad i mina ögon. Det är som en knöl som skall över, på ngt vis. Sen kommer mars och då brukar solen komma och den lyser så starkt. Sen april som gör sitt bästa att ta bort denna hemska snö.
Har fortfarande en lägtan att fara bort några dagar till stugan. Nu när maken varit sjuk så har han säkert fullt upp i några veckor och kan nog  inte ta ngn dag ledigt. Så att hoppas att han kan följa med på ett förlängt helgbesök till stugan är nog en utopi. Men jag och kisse kan fara hahhaaha.
Tror jag skall smita iväg till Lagehouse idag och se efter trälådor. Antagligen så är de för små eller slut. Men har läst på en dockskåpssida att det går att bygga små rum av dem....hmmm låter intressant...
Nä nu ska jag klä mig och rulla iväg till jobbet. Jag har ju bil hhaahaa så lyxigt, men inte på eftermiddagen då det är rusning och det kan ta en evighet att ta sig ut från parkeringshuset för ingen släpper ut en grrr...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela