myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Jag är i mitt esse...

Publicerad 2014-01-04 07:13:02 i Allmänt,

Somnade tidigt igår i soffan...snark....Vaknade och steg upp 5.20 piggare än någonsin. Har rensat i köksskåp och diskat och grejat. Idag åker julen ut och det skall städas i vårt hem. Förhoppningsvis så flyter allt på och blir klart. Imorgon är det pappersdag och det skulle ju vara rackarns trevligt med ett rent fint hem då. Eller så tar jag ledigt på onsdag och gör det då?? eller vi får se..för det är ju lite bokföring på kö oxå......
Hursomhelst så känns det bra att få slänga ut julen och få in lite fräscha gardiner och lite nya kuddar.
På måndag har vi inventering och det är ju inte det roligaste man gör. Men det är en så skön känsla när det är gjort att den går inte att beskriva. Får man bara städa sen ordentligt så är det underbart. Men är inte på det klara än hur och när det blir.
Nu taggar vi våren och alla nya produkter och ut med gamla och dammiga. Måste göra en massa planering och schema. Januari känns som välplanerad hahahah. Nä nu måste jag fortsätta ett tag igen så jag inte tappar fart.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela