myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Lunch och peppad...not

Publicerad 2014-01-09 12:30:57 i Allmänt,

Har nästan just klivit in genom dörren och fått i mig lite fil och alvedon. I morse så var det revisorn och sen tandläkaren två att de saker som jag ogillar. Nu väntar papperen och kvällen avslutas med styrelsemöte. Yippie vilken skitdag hahahaahha, Nåja det finns värre saker i vår herres hage och jag skall inte klaga men muttrar det gör jag.........Hade hellre velat vara på jobbet och det är ju inte alla som har de känslorna för sitt jobb.
Kommer dock inte att jobba ihjäl mig ida då ja har ont i truten. Jag hade inte en utan två kanaler och en infektion. Så en rensning till gjordes och nu är det fyllt och de hoppas att det skall hålla. De tyckte det var märkligt att jag inte känt av infektionen d.en här gången heller. Men kroppen har väl helt enkelt inte lust med det och det tackar ja för. Så nu måste jag få kaffe och hoppas att alvedonet börjar verka, så jag får arbetsro hahahaha
 
Ja som alltid svettas eller åtminstone är varm sitter med två koftor utanpå kläderna och morgonrocken på det, ja jag fryser brbrrrrrr kallt. Kan vara att spänningen släpper och nu kommer reaktionen. Nu skall jag sluta surra och leta fram nåra tjocksockar........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela