myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Onsdag morgon kl 6.40

Publicerad 2014-01-22 06:59:58 i Allmänt,

 
natten har varit förträfflig i det avseendet att jag vaknat och tyckt att det varit svalt och insett att jag kan somna om och sova några timmar till. Vilken skön känsla det är...
Idag skall jag fixa naglarna och jobba och sen hem och göra löner. Det är ingen stor arbetsuppgift och brukar inte ta lång tid eller vara ngt besvär.
Vi hade lillan igår och vi lyckades tappa bort hennes tutte?!?!! Vi sökte t om med ficklampor under soffan? Hur i hela friden kan en tutte försvinna på en sådan liten yta? Så det blev en snabbvisit till lill ICA, hon var inte ledsen men sånt kan ju snabbt gå över till gråt och tårar. Jag köpte tvåpack så nu har vi en i reserv.
Det är en fröjd att vi får ha henne och få en nära kontakt. Hon föredrar min famn, men älskar att sitta och se på vad Dan gör eller om han går iväg så är hon ett steg efter. Så är det med pojkarna oxå, vi har som olika roller på ngt vis. kisse gör stora framsteg oxå, han brukar vara väldigt osynlig när vi har små på besök. Men igår så vågade han  komma fram och tom gosa lite. Duktig kisse <3
 
Jag har nu fått ett till telefonöverdrag av My, så nu har jag tre!,, problemet är att jag vill använda allihop, får köpa 2 telefoner till. Då ökar väl chansen att jag har telefonen i närheten. Sonen klagar ofta att jag aldrig svarar.....
 
Jag längtar fortfarande bort, ut och fara gärna med hotellfrukost. Kanske det är våra nya tapeter ? skulle gärna fara till Paris igen eller en sväng till London.Har nog inte känt så här ngn gång för, då jag egentligen är en riktig hemmakatt. Men jag tror att det är den tiden på året brukar ha en liknande period av förändringslust i november.
Håll med om att tapeterna ger reslust...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela