myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ni tappra själar...

Publicerad 2014-07-25 12:01:03 i Allmänt,

Nu är det inte många som är inne och läser detta tjollerprat haahah Men inte gör det ngt för mig så är detta somen dagbok och ngn form av vana...skratt.
Är hemma nu och betalat mina privata räkningar och företagets och betalat löner. Har fixat naglar och köpt skor och sidenband till tårtorna. Såg så ursnygga gardiner oxå...men behärskade mig. Är ju roligare att "flytta" hem om man skall göra om lite och städa. Längtar just nu efter en kall cola...men ingenting har vi hemma inte ens kaffe. Maken är på byggmax och gör lite ärenden och jag skall fortsätta med mitt. Men inte skall man klaga. Jag har inte mktpappersjobb den här tiden och jag har semester och solen lyser.....nja lite klag kanske... då jag inte har ngn cola....
Men nu skall jag ta tag i dagskassor och momsjobb.....måste ju ligga lite före då vi skall bort. Kramisar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela