myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon

Publicerad 2014-06-09 07:16:17 i Allmänt,

Då skriver vi måndag den 9 juni. En helg bakom mig med en massa mys med småprinsarna. Vi hade en skön afton igår och min underbara make överaskade mig. Han sa att han ville säga ngt som han funderade på.....sånt händer ju aldrig så först blev jag snopen och lite va!!! sen hann jag tänka att det är väl ngn byggteknisk grej och egentligen helt ointressant. Men det han sa spred varma känslor i kroppen. När vi gifte oss så fick ju bara jag en ring, för han hade ju förlovningsringen. Men hans ring är för trång för hans fingerleder har ju svällt och han vill inte vara utan längre, så han tyckte vi skulle köpa nya bägge två så vi har samma <3<3<3 Han är ju mitt hjärtas prins, han har ju varit utan ring i 5 år och jag har inte sagt ett ljud utan han ville det själv.
Kan nog inte med ord beskriva den tacksamhet mot ödet som skickade denna man till mig och att vi har varann.
 
Idag så blir det pappersdag hela dagen men det är helt okey då jag inte känner ngn somhelst stress. Så skönt och oväntad känsla hahaha. Det blir nog inte hela dagen utan jag håller nog bara på halva och kör i morgon förmiddag oxå. Hann fixa alla smågrejor typ scanna fakturor och maila och sånt igår. Det är alltid några som ringer men oftast mailar och vill veta vem som har köpt och vad de köpt när de får fakturan......Då letar jag fram ur pärmarna och scannar in och skickar iväg Jag blir så irriterad på detta för det gäller oftast bara kyrkan eller universitet. Tycker det är väldigt underligt att de inte kräver in följesedel eller kvitto på det som köpts. En rekvisition är en värdehandling och den som lämnar ut den är väl skyldig att ha lite koll tycker man.
Där hade det varit intressant att vara revisor???? kanske skall skicka dit min? som vill ha kvitto på allt.
Ojoj nuär det bäst jag skyndar på så jag inte tappar fart...vi hörs väl vid lunch hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela