myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Måndag 16 Juni

Publicerad 2014-06-16 07:28:26 i Allmänt,

Så förvirrad av vilket datum det är så jag fick faktiskt kolla....vilken skön känsla :)
Gårdagen var så himla härlig, inget pappersarbete eller ngn tur ner till butiken för arbete. Så himla skönt och det går bättre än vad jag trodde att varva ner. Ingen yrsel heller eller ljud i örat, blir trött väldigt fort i huvudet men så får det vara tycker jag när allt annat funkar bättre och bättre.
Igår så for vi en sväng på Obbolamarknaden i alla fall och köpte med oss lite munkar. Tursamt nog så var småpojkarna med familj ute och körde och kom förbi på lite fika. Jag hade gjort två olika rabarberpajer på morgonen oxå så fika fanns det.....Varken jag eller maken var speciellt hungrig så middagsförberedelserna åkte in i kylen igen. Det var bara bra med smågossarna,,,,möjligtvis goare och goare för varje dag
Vi började se en ny serie igår som heter Suits och handlar om en advokatfirma. Såg det första avsnittet som var långfilmslångt och hmmmm.... vi fortsätter nog att kika mer ikväll.
Men vi såg oxå en film igår på netflix som jag absolut inte rekommenderar då den var så uselt gjord så ett amatörfilmsgäng skulle gjort det bättre. Vad hette dendå? - Sharknado ..Handlade om att det blev en storm och översvämmning och hajar sögs upp och föll ner från himlen och bara åt upp folk. kunde funkat om det var välgjort men det var så dåligt. I en scen så kunde man se att vithajar simmade runt folk på gatan för att i nästa scen...obs samma människor...stå på torrskoda fötter på samma gata i sol.....I en scen så var det ett gäng i ett hus och det blev översvämmning i huset och hajar simmade omkring....de överlevande skulle då försöka fly och de gjorde de.....dvs de sprang ut ur huset till bilen som stod ute i solen på en torr asfalt ????? Ojoj så dåligt   jag orkade inte se resten......men  maken ville se hela filmen bara för att skratta.....
Idag så skall jag jobba hemifrån men bara till högst två...så det är hög tid att jag sätter igång. Men det bästa är det är inte ångestfyllt utan bara ganska tråkigt hahaaha Så himla underbarrt.....Men först måste jag fixa mer kaffe.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela