myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Lite sent men ändå morgon...

Publicerad 2014-03-13 08:44:55 i Allmänt,

Sitter på jobbet och har torkat och städat. Inte så skitigt idag, som man skulle kunna tro. Det virvlar ju in en del, när det blåser. Gårdagen var ganska lugn och vi hängde om scrapväggen och grejade på. Jag öppnar och stänger även idag så middagen blir ju lite förskjuten dessa dagar och inga lunchlådor blir det.....så idag blir det en macka från Nisses. Blev ingen tygjakt igår och jag skjuter nog upp det till nästa år hahaha.
Jag måste då dammsuga och greja när jag kommr hem kväll för det är tyg och skräp över allt. Nu måste jag sluta för nu kommer en panduroorder inramlandes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela