myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon tisdag

Publicerad 2014-11-04 07:09:49 i Allmänt,

Idag så jobbar jag och skall snart fara iväg med bussen. Idag kommer det varor och det känns bra. Det är roligt att jobba när allt bara rullar på. Efter jobbetså grejade jag som vanligt på med mina dockskåp och nu är det bara lite mattor och blommor kvar. Har verkligen försökt tillverka blommor som ser ut som minisar men de blir inte bra. Man behöver en jättelitens stans för att de skall bli bra och en liten blomma tar evigheter när varje blad kan vara två millimeter....
Julkorten skulle jag oxå behöva sparka igång med. Vi får se om hur det blir lite senare under veckan.
Helgen är fullsmockad med aktiviteter så då kommer det inte hinnas med ngt annat och dånästa helg kommer det en liten prins på helgsovning.
Måste städa i källaren på jobbet och förbereda till sonen flyttar in hahaha stackarn som skall bo därnere i bunkern.
Men det vimlar ju inte direkt efter lägenheter som är intressanta.
Tycker han skall flytta till Röbäck jag....
Jag har bestämt mig för att inte baka och göra så mycket godis i år inför jul. Jag får ändå bara slänga bort, trots att jag ger bort.
Det är trevligt men så himla onödigt. Nu kommer det en recension på Fröknäcket jag gjorde...jättegott....och det blir mer sånt. Behövs dock mer flingsalt än vad jag hade på. Maken blev väl inte så impad och han var lite orolig översatt magen skulle komma igång....om ni förstår vad ja menar....... Men icket och det är väldigt gott som kvällsmacka då en bit räcker, gärna med lite ost på.
Nu skall jag gå och borsta tänderna, förhoppningsvis för sista gången med min nya tandborste......jag måste köpa en ny. Fanns inte mjuk och jag köpte en medium och rackarns vilken skillnad. Har försökt att borsta mjukare men det är svårt. Men det är svårare att komma ihåg att köpa en ny hahaha
Här kommer det bilder...





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela