myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Sitter just nu på jobbet...

Publicerad 2014-11-13 10:02:37 i Allmänt,

Vi öppnar om 5 minuter men jag har redan öppnat dörren och haft ett köp på 800:- hahhahahah. Det gillar jag...
Nu på morgonen har jag "vabbat"???? till mina småprinsar vars mor och far hade viktigt på morgonen och inte kunde, efter mig kom mormor och tog vid.
De var då bara pigga och glada och vi har sett på barntv. Mycke pedagogik.....i de flesta serier på morgonen. Vet inte riktigt vad jag tycker om det....ibland kan väl deras små hjärnor få lära sig att bara vara och vila. Barn korvstoppas alldeles för mycket tycker jag, varenda sekund skall det läras eller undervisas. Enda flykten de har är ju tvspel.....Men där har ju föräldrar ett stort ansvar och det är inte lätt för dottern och mågen att höra barnens tjat om utökad speltid. Men de kämpar och gör det bra och jag tycker de är duktiga med barnen. Trots arbete och allt som skall göras med familj.
Nu ser jag en kund....med barnvagn hahahaha de brukar vara duktiga på att shoppa...ja se där en låda....
Nä nu slutar jag för denna gång här skall säljas hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela