myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tredje inlägget samma morgon????

Publicerad 2014-11-07 09:48:04 i Allmänt,

Nu kommer listan.....
Börjar kanske imorgon....

1 Kolla! Så här ser ut utomhus idag….

2 Fem saker jag tänkt på idag…

3 Ibland tänker jag att jag borde…

4 Kolla! Här är mina fötter i ett par skor jag gillar…

5 hepp! Dagens boktips…

6 Månadens djur? är givetvis….

7 Kolla! Så här ser jag ut idag….

8 Ibland blir jag avundsjuk på….

9 Fem saker jag borde ta tag i…….

10 Kolla! Här har jag ritat en hund…..

11 Månadens färg! Är givetvis….

12 Hepp! Dagens filmtips är…..

13 Kolla! Här är en av mina favoritplatser….

14 Om jag skulle skaffa mig en ny hobby skulle det bli…

15 Fem saker i vardagen som jag blir glad av i vardagen…..

16 Kolla? så här ser min autograf ut….

17 Hepp! Dagens tv-tips är…

18 Ibland retar det mig att….

19 Kolla! Det här åt jag idag…..

20 Om jag skulle skaffa en ny ovana skulle det bli…..

21 Fem saker jag blir irriterad på i vardagen….

22 Kolla! Här bor jag…..

23 Hepp! Dagens måltidstips….

24 Månadens klädtips är givetvis…..

25 Fem grejer jag alltid har i kylskåpet…..

26 Kolla! Här jobbar jag……

27 Ibland så skulle jag vilja….

28 Hepp! Det här tycker jag att alla skulle läsa.        

29 Det var onekligen väldigt roligt när..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela