myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ville bara visa...lilleputtgranen

Publicerad 2014-11-23 15:10:02 i Allmänt,

Blev den inte liten och nätt? Sen gjorde jag ett lite paket till alla sladdar....avskyr sladdar.  Vi har två ljusslingor i för det blir så lite ljus annars tycker jag.
Nu har jag dammsugit och torkat och strax är det tid för tvättstuga. Men sen är det ingen återvändo....har en lång lista från redovisningskonsulten som hon vill att jag skall dubbelkolla....eller lista? 4 st A4 blad!!! Så tråkigt och jobbigt att bläddra i pärmar och kolla och bocka av och stämma av. Kan inte förstå att folk tycker så är roligt och vill jobba med eländet. Tror att så fort det blir differenser så blir de intresserade och jag får ont i magen.....
Men nu skall jag inte gnälla för nu förtiden så har jag orken att ta tag i det, nu är det bara motviljan...
men först bild på lilleputtgranen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela