myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Håll om varann och uppskatta dagen

Publicerad 2014-10-27 06:42:19 i Allmänt,

Både jag och maken sänder våra varmaste tankar till våra goda vänner som nu är ett stöd till en av sina goda vänner. Hon förlorade igår sin make och med allt som det medför kan jag inte ens få in i hjärnan. Våra vänner stod  vid hennes sida och försökte säkert ta henne igenom de första chockartade timmarna innan barnen hann komma.
Vi var bara bekanta men kände maken som en varm och social och glad kille som uppskattade det goda i livet. En sån person som lämnar värme efter sig om ni förstår hur jag menar?
Efter det tråkiga beskedet så kunde varken jag eller maken göra annat än krama varandra.
 
För övrigt kan jag väl säga att helgen flög fram. Vi for till stugan och vips så var det dax att fara hem. I fredags gick jag och la mig tidigt så då försvann ju hela fredagskvällen. Men så är det nog för de flesta att helgen bara swishar förbi.
Idag så blir det jobb hela dagen och ikväll så är det väl hög tid att ta tag i räkningsbunten och göra rätt för sig. Nu skall jag inte klaga då den inte är varken stor eller särskilt tung.
Men vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela