myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon

Publicerad 2015-04-04 08:28:48 i Allmänt,

Sitter och ser Yes to the dress, ett bröllopsklänningsprogram. jisses vad många fina klänningar,,,,men vilka vansinniga priser. De betalar från trettiotusen till hundraförtio tusen för klänningarna....only in America.
Vaknade tidigt och frös lite och förklaringen var att kattluckan stod helt öppen och det var i kyligaste laget.
Nu är det dax för frukost och vi skall börja rulla ner till staden och jobba några timmar. 
Igår så pratade jag om några tallrikar så här blev det.

De är så söta på ngt vis och det känns bra att jag hittade en plats. Vi hade härligt väder och jag putsade fönster och bytte gardiner och det doftade så gott. Stugan är ju liten så storstäd tar ju inte så lång tid och jag kan konstatera att här i stugan finns det alltför mycket som jag hemmavid skulle kastat på en gång. Men i stugan gillar jag denna känsla av huller om buller och grunks och jox.

Till middag blir det nog sill och ägg och till efterrätt paj och vaniljsås. Vi har dessutom påskmust och en påse godis och filmer på datorn så vi kommer nog att ha en toppenkväll. Dessutom är vi lediga i två dgr till.....hippie
Hoppas att ni oxå har det bra och att ni har lika fint väder som vi har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela