myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

I morgon smäller det....

Publicerad 2015-04-30 20:17:46 i Allmänt,

Måhända att det smäller redan ikväll utomhus, men för oss så smäller det imorgon....Yes vi öppnar....äntligen är vi (nästan) klar. Just hemkommen från en riktig firarmiddag. Vi firar att vi är klar och öppnar imorgon och att vi hämtat den nya bilen och att vi har årsdag idag <3 jag och min kära make ;)
 
Vi har inte fått alla varor så vi har fortfarande lite hål och tomma hyllor. Men jag antar att det börjar strömma in mer varor redan i slutet av nästa vecka. Det är bl a garn och band och tyg och sådant men även annat smått och gott.
Är så mätt och belåten just nu och sitter och zippar på ett glas vin...så jag sover väl om tjugo minuter hahahaahaah
Vi var och åt en fantastiskt god kinabuffé och avlslutade med glass och friterade bananer. En annan underbar sak att fira är att dottern "äntligen" kommit hem till Sweden från Amerikat.
Men två bilder skall ni få..
Ojoj vad mycket grejer vi har och det känns konstigt att ta in ett större sortiment med garn och band och hoppas att det kommer att bli bra. 
Nu är det jobbarhelg och jag hoppas att det kommer bra med folk och att alla stammisar kommer att hitta igen oss.
Nu skall jag bara sitta och mysa och vila min trötta lekamen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela