myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Påskdagen

Publicerad 2015-04-05 08:29:53 i Allmänt,

Vaknade när det var tidigt....allt för tidigt. Så jag drog täcket över huvudet och sov vidare till kisses förtret. Gick upp och slog på tv och sitter och hänger framför den, jättemysigt faktiskt. Idag fortsätter jag att pyssla på med detta:

Igår var det så skönt att vända upp till stugan igen efter att ha jobbat några timmar. Vi hade inte så mycket folk så vi gjorde annat istället som behövdes göras. Målade och grejade på lite och nu känns det nästan lite sorgligt att lämna lokalen. Fånigt men vi har haft det trevligt där och företaget har blivit bättre än vad jag önskat.
Idag så skall jag inte höra ett dyft mer än bara drälla runt. Kanske ta en tupplur och lyssna på min bok. Har även en trevlig påse som sällskap

Med lakrits och choklad...behöver man mer? Kort och gott så har vi det jättebra och det enda som kan toppa detta är om solen bryter fram. Ha en skön påskdagen och gosa ner er med en bok eller en tidning och försök att bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela