myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Urmysigt

Publicerad 2015-08-15 09:34:26 i

Igår kunde vi konstatera att det verkligen börjar bli mörkt på kvällarna och vi fick använda vårt inköp från semestern. Det var mysigt att sitta ute i vår "kuvös" och mysa med ett glas rött och lite slidder och sladder med lampan tänd. Jag har verkligen längtat efter "vi tid" och jag är lyckligt lottad som känner så. Jag läser och läser och jag blev trött...så pass att jag somnade igår eftermiddag och sov 1,5 timme och hade inte packat inför stugvistelsen. Snabbt pack blev det och vi glömde kissematen. Resultat. ..sur kisse så nu måste jag fara och köpa lite på lanthandeln. Har sovit gott och duschat och nu känner jag mig redo att käka lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela