myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ett till inlägg...

Publicerad 2015-01-06 20:06:08 i Allmänt,

Ja herre min je, så mycket jag fått gjort idag. For ner en sväng till butiken både i morse och nu i afton. Andra svängen fick jag sällskap. Av maken som varit upptagen mest hela dagen av skidor på tv. Vi flyttade hyllor och stökade, så nu är det vara att fortsätta i morgon.
Var oxå en sväng till sonen och tittade på vad han gjort där sedan sist. Han har byggt och grejat så om ni bara visste. Efter det en sväng till rusta, för inköp av duschdraperi. Inhandlat mat och gjort morgondagens middag, så skönt att det är klart. För i morgon afton så måste jag fixa lite papper.
Strukit gardiner och bytt och nu är all jul helt borta. Även om allt tomters och jox försvann för en vecka sedan så har jag haft juliga gardiner. 
Har just duschat och nu skall jag bara slappa i soffan och snart skall vi ta fram ostbrickan....smaskens.
Tänkte ni skulle få se lite bilder på hemmet nu när det är nystädat hahaha nåja här kommer det några bilder av.....ja i alla fall bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela