myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon på Er

Publicerad 2015-01-05 09:25:01 i Allmänt,

Vi for hem från stugan en dag tidigare . Idag är det ju inventering...yuppie...not
Tänkte att jag skulle visa vad jag sysslat med. Till jul så gjorde jag några fågelmatare, vilket blev poppis hos småpippisarna. Men det gick åt flera kakelborrar. Det är mycket hårdare på kanterna på faten än vad det är mitt i.

Gjorde fem och gav bort i julklapp. Sen så fick jag ju en byrå av dottern och den är nu målad i ljuva pasteller. Blev väldigt nöjd både med resultatet och färgen.

Den rymmer hur mycket jox som helst,vilket passar mig utmärkt. Tänkte ha lite dockskåpsprylar och smyckesgrejs där. Nu skall vi strax bege oss till butiken och räkna...1,2,3....77, osv

Förhoppningsvis så är det klart innan sängdaxs. Vad som brukar ta längst tid är ju själva sammanställningen. Lite spännande att se vad lagervärdet skall bli.
Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela