myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Onsdagmorgon ??????

Publicerad 2015-01-14 07:12:23 i Allmänt,

Kan ni fatta det är onsdag och vi har torsdag och fredag kvar innan ledighet igen.....Fy bubblan vad skönt det skulle vara med kortveckor jämt....
På jobbet flöt allt som vanligt, men väldigt lite folk så här i januari. Inga megastora inköp, utan mest små och nödvändiga antar jag. Efter jobbet for vi en snabbis förbi småpojkarna bara för att se dem live. Kan ni tänka er vilken vitaminkick det är att få se dem och få sig en liten kram. De är helt underbara och supergosiga och i bilen hem så började tårarna välla och jag kände mig så lycklig över att få ha dem i mitt liv.
Väl hemma så satte vi oss ner och gick igenom kontrakt på 36 sidor,,,ni vet ett sådant som man måste läsa noga för det känns som om det kan innehålla snubbeltråd.
En annan rolig grej jag upptäckte var i mitt bokföringsprogram där det stod att jag köpt ngt för 5 538220 !!! hade råkat göra 5 miljoner istället för femtitusen typ. Ni kan ju tänka er chocken innan jag hittade felet.....
 
Idag så blir det jobb och möte och i afton bara måste jag handla och plocka bort här hemma. Tvätten från i söndags ligger framme, disk i köket och jox och grej här och där. Hemtrevlig röra?....nä inte när man bor litet, som vi då blir det bra rörigt.
Skall försöka börja pula på ett schema oxå. skulle behöva lite kontorstid för samtal och annat som måste fixas undan.
 
På torsdag kommer ume tidningen och vill göra ett reportage om mig????Någonting om affärsprofil????nja skulle inte tro det......gillar inte att vara på bild,,,gör mig inte riktigt på bild haahhaahah. Får se om jag kan putta över det uppdraget till mina kollegor. En av dem sa glatt....-jag kan vara på bild för jag har ny frisyr....skratt. Hon har klippt av sitt hår och blev mycket bra i sin nya frilla. Hennes hår är som bebisfjun och så skört och fint att det liknar kycklingfjun. Nu hade det nötts av hårklämmor och måste kapas av. Hon var verkligen ledsen över det och blev glatt överaskad över hur fint det blev efter klipp. Jag gillar att ta i hennes hår för det är så mjukt och gosigt, lite annat motför mit tagel. Men å andra sidan så behåller jag nog mitt för det kräver inget större arbete än lite kamning då och då. Är ju inte så fixig av mig så det är en väldigt bra kombo.
Har inte blivit av med min sträckning än så mer voltaren kommer att nyttjas. Det håller en arbetsdag och det passar perfekt. Så nu måste jag skutta (läs hasa) iväg och be kära maken att smörja...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela