myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon

Publicerad 2015-07-17 08:02:18 i

Vilka sköna sovmorgnar jag haft och det har behövts att få vila gammkroppen. På jobbet har det äntligen börjat komma in lite varor och nyheter .  Men ikväll så blir det kalas för då blir det äntligen surströmming . ..namnam.
Veckan har verkligen gått fort och det är arbetshelg som väntar.
Vi har haft födelsedagskalas för maken och vi har haft prinsar med föräldrar på ngn dags besök. Ja vad kan man annat än säga helt underbart😊man blir varm i kroppen av att bara få mysa ihop. Mitt bloggande har inte varit så intensivt och orssken är nog på att jag slltid glömmer att ta kort och jag har ju sagt och lovat mig själv att ha kort till mina inlägg. Men nu rackarns lovar jag bot och bättring. Har i alla fall en bild...på sonens rabatt...Han har då fina blommor, även om rabatterna skulle må bra av lite rensning. Samtidigt gillar jag lite hysteriska rabatter som liksom nästan sprängs av växtkraft .  Men flera av hans växter håller på att försvinna bland de sorter som har ett agressivt  växtsätt.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2015-07-22 16:55:57

Så vackert! En klassisk sommarrabatt! Jag älskar Daggkåpa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela