myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Söndag

Publicerad 2015-11-08 08:43:58 i Allmänt,

Jag gillar söndagar på ngt vis, även om det brukar innebära att helgen är slut for dem som varit ledig. Idag så skall jag packa och slänga lite ur garderoben och igår så fick jag ge bort lite till ngn annan istället för att kasta/ eller skänka bort till klädinsamling. Sen skall pappsen uppvaktas och madrass hämtas och lite annat smått och gott. Måste kolla igenom lite fakturor och sådant oxå eftersom jag far imorgonbitti till....Uppsala och till Magnus jiiihaaaaa så roligt. Längtar till att få krama honom och sitta ner och prata i lugn och ro.
Hade tänkt lägga in en bild på Milous tårta...men hade glömt föra över från mobilen....suck...och den ligger i sängen under kudden. Lyssnar ju på ljudbok innan jag somnar. Nåja vi var dagens stora begivelse igår, då Milou hade sitt treårskalas <3 Men hon var lite tillbakadragen och småblyg antagligen för att det var mycket folk och det sjöngs och hurrades. Fina presenter fick hon och jag tror nog att hon har fullt upp nu ngr dagar. Efter det så beställde vi lite kinamat och drog ut till Kroksjö och fick träffa Tova <3 här skulle den andra bilden varit...suck. Så vi tar en annan under tiden
Hon var som väntat otroligt söt och vilken liten kissunge är inte det. Busig och vassa klor och jag tror att hon och husse kommer bli ett riktigt radarpar. Sen for vi hemåt och gjorde lite dipp och såg på Blacklist och Dowton Abbey åh vad jag kommer att sakna den serien...snyft. Men ikväll så är det Bron och den gillas oxå fastän inte lika mycket. Nu tar vi en annan bild har hittat så fina bilder på djurbäbisar
Ikväll så skall min bättre hälft bort ett tag så då tänkte jag packa och kolla in fler ljudböcker och göra i ordning så det bara är att hoppa in i bilen imorgon bitti och rulla söderöver. Jag blir ju bara borta ngr dagar så ngn större packning krävs ju inte och huvudsaken jag har kudden med mig hahahaha. Madrass skulle jag få låna av Erik och Sofia trots att den tydligen står längst in i förrådet bakom allt annat och det krävs list och mod för att ta fram den haahaahah Tack<3 Men nu mina vänner så skall jag ta tag i dagen och mysa runt i morgonrock en stund till. Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela