myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Tillbaka?...nä inte riktigt än

Publicerad 2015-10-06 07:52:19 i Allmänt,

Jag har visserligen anlänt tillbaka hem men är fortfarande sjuk och i dimmornas land. Men känslan att få lägga sig i min egen säng och ha frossbrytningar är obeskrivliga. Om jag fortfarande har feber ikväll så måste jag nog uppsöka ngn vård. Igår så var det ingen jättehög feber, men inte helt feberfri. Usch och blä och ont i örat.
Tog ett kort på mig själv vid tvåtiden i lördags mest för att jag tänkte att man skulle veta att jag levde vid den tiden hahhahaah. Ja jag var skitdålig....och var helt väck.
Trodde ett tag att jag var död för det var så mkt flygor tyckte jag....och flugor brukar det vara runt döingar...men sen kände jag ju att det gjorde ont i huvudet och när man är död så har man väl inte ont??? så då var jag nog inte död. Nu tror jag inte heller att det fanns flugor heller...utan ngt jag inbillade mig.
Mer om min vistelse nere i turkland kommer senare, när jag känner mig bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela