myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Wednesday - Lilllördag och sexleksaker.....

Publicerad 2015-09-16 08:47:48 i Allmänt,

När jag var yngre så var verkligen onsdag, lilllördag för då var det flera dansställen som hade dans och det var oftast väldigt trevligt och ingen fylla. På den tiden hade man lite ork och fixade att gå ut flera gånger i veckan. Jag bara suckar av välbehag av att sitta ner i fåtöljen.
Gårdagen var väldigt trevlig, först var jag till banken och avslutade kontot på SEB och flyttade det till Handelsbanken,nåja allt är inte riktigt klart för användning än för jag vill att det skall börja gälla i oktober. Men jag fick designa mitt bankkort och jag valde en solnerdgång från stugan. Väl hemma så målade jag lite och fixade lite med ngr sängar jag byggt och sen kunde jag inte hålla mig utan for lite tidigare och hämtade lillen på förskolan. jag var väntad och fick fina presenter. Först en batmanvinge han klippt ut sedan två pärlor som han sa att jag kunde göra ngt fint med :) Nåja då drog vi och jag sa att han fick bestämma vad vi skulle göra. Han ville inte till bibblan.....han ville äta middag, fika och köpa cocacola. Han behövde även kläder för enligt honom själv så hade han växt ur sina!!! men han hittade bara en tshirt som han gillade. Han gillar liksom jag att titta på smycken så vi stod länge på åhlens och kollade på olika armband och halsband och allt glitter. Vi åt en mjukglass och sen fikade vi.
 
Jag fick en bamsekopp kaffe och han åt upp hela sin mugcake med grädde. Otroligt vad den gossen kan stoppa i sig om han vill.
Vi for hem och packade bilen full med skräp och han fick följa med till återvinningen där han varit med pappa och slängt och visste precis hur man gjorde. Sen var det dax för middag, jag orkade då inte ngt stort mål utan tog en liten cola och en hamburgare. men han åt gladeligen upp sin barnbox och drack nästan upp hela sin cola.
Jag hade det så otroligt bra och mysigt och jag hade svårt att hålla mig för skratt när han högljutt berättade så att mannen som satt vid bordet intill nästan satte i halsen .Att han minsann hade druckit rutten cola en gång och blivit sjuk i 38 dagar!!! och det ville han inte vara med om igen. hahahaah
Han hade hittat en örn i skogen som han begravt och han och storebror hade tänkt bygga en rulltrappa som man bara kunde åka i om man kunde koden...eller hade ett handavtryck. Vilken underbar unge och han är så go och älskvärd och älskar djur och han är övertygad om att farmors gamla hund Santos dog för han ville bli igelkott och ville bo under farmors balkong och få bröd och vatten <3
Älskade älskade Liam <3
 
Men nu till ngt helt annat...sexleksaksmuseum.........som vi besökte när vi var till Prag. Ett sexleksaksmuseum!!!! hmmm vi tvekade först men sen sa vi att naturligtvis skall vi gå in dit. Det bara låg där bland alla kläd och souvenirbutiken och jisses annåda säger jag bara att om det varit valbart att välja kön så är jag glad att jag är kvinna i alla fall om man tänker på hur kyska man varit under en del århundraden. Gud sig förbarme om en lite gosse skulle få för sig att vidröra sin manlighet eller få stånd...tjoff så kunde en stöt eller en fälla likt en råttfälla slå ihop. Stackars småpojkar vilka otäcka tingestar vi såg. Det fanns inte bara särskilda kläder likt tvångströjor utan även olika små burar och hemskheter som gossarna fick bära allt för att förhindra sina lustar. Vi kunde konstatera att man hejdlöst byggde maskiner som kunde främja lustarna och lika många för att förhindra dem. Det var dildos från antiken till moderna ena som både kunde lysa och spela musik. Fyra våningar av både det ena och det andra. Jisses vilka skador folk måste fått i början innan de fått kläm få hur alla maskinerna funkade. Det var spakar och tramphjul och en del var så stora byggen att det krävts en hel del golvyta och ingen man kunde liksom stoppa i lådan.
Ser ni taggarna...ajajajaj
Sen så var det olika sorters piercing och kyskhetsbälten. Dockor och grunkor av olika slag och man kan ju inte annat än säga att sexindustrin även
Nåja nu har jag sett det och jag är nog mest imponerad än generad över alla apparater som fanns i andra århundraden. Sen inte att förglömma de tok som ens började fundera på hur de skulle kunna få en slagborr att bli en dildo i höghastighet...bäva månde gudarna.
 
Idag så blir det jobb för min del och i afton så är det styrelsemöte så snabbt som attan måste jag ta mig hem ikväll. Jag är ju sekreterare och har även fika idag så det måste gå undan. Hoppas att ni får en bra dag trots att det åtminstone här i Umeå verkar bli en regnig och grå dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela