myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Måndag

Publicerad 2016-08-29 07:26:51 i Allmänt,

Idag skulle jag egentligen vara hemma för lite jobb och halva dagen ledig. Men då ändrades det då det blev vab på jobbet. Skulle ha stängt men måste gå kl halv sex för jag har möte kl 18. Vi skall ha ett avtalsmöte med RB och gå igenom vaktmästartjänster. Tur nog så fick jag in en vikarie, så då löste det sig sista timmen. Innan jobbet skall jag hinna inom apoteket och fixa lite tvål. Försöker undvika "vanlig" tvål i ansiktet och istället använda en mer anpassad tvål som inte torkar ut. Har ju gjort det drygt ett år nu och senaste månaderna dessutom använt de där skitdyra padsen som är som lite spritiga. Ansiktshuden är definitivt inte torr längre utan känns lite mer fet?? Skumt för man tycker att det då skulle bli mer finnar och pormaskar och skit men nej det har det inte tvärtom. Så jag tror jag är på rätt bana. Men nu måste jag få berätta om lördagen?? Jag och maken blev firade av halva styrkan barn med respektive och det var så roligt och fantastiskt trevligt. Vi blev instruerade att klä oss för utomhusaktiviteter!!! Jag som inte äger ett vettigt utomhusplagg hahaha är ju ingen klorofyllmupp direkt. Var i ärlighetens namn lite orolig då det blåste något så eländigt. Nåja blev upphämtade och förda till äldsta flickans sambos familjs stuga. Fantastiskt beläget precis vid havet och jättefint och det blev precis i stormens öga. Riktigt härligt var det och vågorna rullade in och ljudet kan inte beskrivas men härligt var det. Nåja nu började det
Åttakamp Nu bör det tilläggas att flera på den Granströmska sidan inte deltar i lekar utan det är blodigt allvar hahaha Först blev det en jättesmaskig drink och mackor och gottis. Men sen började kampen Det utfördes "pungboll", golf och stövelkastning. Efter det så for vi in till staden och där bowlade vi och jag kan ju säga att jag var inte ens med i kampen hahaahha svårt att bowla med långa naglar hahaha. Sen iväg till Kroksjö där det fortsatte ytterligare grejer.
och lite
Jag fick en hedrande sistaplats med mest poäng vilket jag anser är inte helt fel. I min värld är mycket poäng bra. Men vinnaren av vandringsbucklan blev.....
Maken som blev fantastiskt glad och stolt och inte trodde han skulle hänga med i kampen hahaha. Det grillades, spelades spel och var en dag och kväll kantad med skratt, värme och oerhört mycket kärlek. Jag riktigt glöder i hjärtat av värme från denna dag. Fantastiska ungar <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela