myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Torsdag 11/8

Publicerad 2016-08-11 10:05:42 i Allmänt,

Shit vad tiden går fort och nu är vi i Augusti. Vi är hemkomna från stugan sedan ngr dagar och det känns okey. Det skulle vara kallt och regnigt där så då avbröt vi lite tidigare och far upp imorgon istället och hem på söndagsmorgonen. Djuren var inte lika glada över att fara hem.
inte heller denna filur som far hem till sitt hemma på söndag och vi kommer att sakna honom ngt så förfärligt.
Igår så hade vi en tillsammansdag, vilket inte är så vanligt. Ofta har man ngt att syssla med och är tillsammans men gör olika saker. Men igår så var vi och shoppade lite kläder,jag en typ av jacka och kjol och maken kavaj och en t shirt. Sedan for vi och kollade på gardiner....tänker mig mörkgröna men fick lite kalla fötter. I åratal så har jag haft så ljust som möjligt och vitt vitt vitt. Men nu vill jag ha det lite mörkare och mysigare och det känns ovant. Tänker mig nya kuddar och lite murr murr hahahah kommer nog inte att bli lätt. Sedan åt vi lunch och hälsa på pappsen som mått lite taskigt ett tag och det var lite skrämmande och oroligt ngr dagar. Nu var det en annan pappa och betydligt piggare. På aftonen så for vi och åt på sjöbris och jisses så gott och jag var nog lite tippsy när vi kom hem. För jag somnade som en stock när jag gick och la mig. Äntligen fick jag mig lite ostron och jisses annåda så gott. Mycket gott vin drack vi men maken höll på att beställa husets dyraste flaska???? igen??? 1200:- är tydligen hans prisklass hahahaah. Men vi enades om att hälften räckte hahaha. Men så gott det var och hade två toner av smaker och det var nästan intressant att dricka. Doftade syrligt men hade en djup smak och som sen övergick i en annan ton. Vi var inte många denna afton på sjöbris och vi fick en excellent service hahhaha. Vi var de enda matgästerna inomhus. När vi gick så var vi de sista hahahaha. Sällan man stänger ställen nuförtiden hahaha. Idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra men det finns ju alltid att göra så jag kommer nog att hålla mig sysselsatt. Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela