myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hejsan hoppsan

Publicerad 2016-02-13 16:30:22 i Allmänt,

Sitter uppe i stugan och dagen håller på att övergå till afton. Har ätit alldeles för mycket godis och nu tror jag att middagen får bli lite senare,
När vi kom upp så hade vattnet frusit men idag efter lite varmt vatten så for proppen och nu har vi rinnande vatten igen.
Jag har bara slappat och inte ens klätt på mig utan läst, virkat, lyssnat på ljudbok och målat på min nya fina tygbäska.

Jättekul faktiskt och jag har hela baksidan kvar hihihi. Skulle bara ha tagit med mig mer färger. Kisse har sprungit in och ut hela dagen och ligger just nu och sover gott på sängen. Så skönt att veta att vi inte skall hem förrän på måndag. Men imorgon hade jag tänkt städa lite här och det låter kanske fånigt men doften av en nystädat stuga är svårslaget.
Ha en fin afton 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela