myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Känns som om man sett det

Publicerad 2016-02-17 07:25:00 i Allmänt,



Måste än en gång ta upp detta....vi som gått här på jorden ett tag känner nog igen detta
För egen del så är jag "mätt" på denna sk trend. Jag har gjort bort det så att säga. Tillhör även den sorten som aldrig skulle köpa en stringhylla heller. Minns fortfarande glädjen över att få skruva ner den när jag köpte en modernare hahaha
I måndags vaknade jag med halsont gånger tusen och tänkte att detta slutar inte väl. Men det blev bättre mycket bättre och igår jobbade jag. Det känns men inte ont, utan mer som en klump.
Idag blir det verkligen en lång dag, börjar kl 9 och stänger och sen järnet hem för det är budgetmöte i föreningen och imorgon styrelsemöte. Jag kommer lite senare, men det skall nog gå bra.
Mitt föreningsliv utökas och nu är jag även med i gallerians styrelse hihihi de tröttnade nog på alla mina inskickade ärenden och tänkte att det är lika bra att vi tar kärringen i båten hihihi
För övrigt är allt bra och jag kan nog säga att jag kommer att fixa eländiga februari utan att måla och tapetsera om hela lägenheten. Blir galen på denna månad som alltid går sakta och gör att jag blir så förändringsugen.
I måndags när vi kom hem så ställde jag makens väska på sängen och vips så for kisse dit och la sig. Katter är märkliga och gillar att ligga trångt och /eller på olämpliga ställen. På den nytvättade klädhögen, på tidningen man läser, mitt i bokföringslådan osv

Ja de är lite tokiga djur och vi får skratta ofta åt vår pälskorv.
Skratta fick både jag och maken göra igår åt hur korkad jag kan vara. Vi såg Parneviks och Alexander Bard berättade att han varit spermadonator. Givetvis blev jag inspirerad och funderade på hur jag själv och maken ställde oss till det. För egen del så kände jag att om jag var man så skulle det varit mycket lättare. Sen om jag tyckte att det skulle vara okej att ha barn som man inte visste om skulle vara svårare. Men då kläcker jag min förbaskade korkade blondin ut i detta uttalande: jag skulle inte tveka en sekund att donera sperma om ngn av mina barn inte kunde få barn.......hmmm fräscht...inavel
Tog mig två sekunder innan jag insåg det absurd i det hela hahaha
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela