myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Trots en massa snö....

Publicerad 2016-02-06 13:07:55 i Allmänt,

Trots att en massa snö faller och har fallit under natten så är jag vid gott mod. Vaknade och skulle sätta på ljudbok och där på skärmen stod att läsa att min mamma fyller år och ville jag skicka en grattishälsning?. Ja du mamma lite svårt att göra det på den plats du är nu men jag skickar varma tankar och en stor portion förhoppning om att det finns ett liv efter detta och att du trivs fint där du är. Jag steg upp och kunde läsa morgontidningen i lugn och ro och bestämde mig för att en ny mobil skulle inhandlas idag och vi är just hemkommen efter förrättat värv. Den telefonen jag har sen tidigare är bra men hade en av marknadens sämsta kameror och det är ju inte en bra kombo med mig som redan tidigare är en erkänt usel fotograf. Nu blev det istället en samsung 6 som lär ha marknadens bästa :) Tog ett kort igår på lillskruttan som bor med oss i helgen.
Hon är så liten och go och full i bus och t om storkisse är lite road av henne, där han ligger uppe på soffan och följer intresserat hennes framfart med allt från kolapapper till garn. Jag är ledig idag och det är underbart x 5, så jag uppskattar att umgås med min make och kissarna och bara lugnet. Nu skall jag strax gå och kolla in långkoket som nu puttrat i tre timmar och sen lyssna på lite ljudbok och sy apa :) Vill ändå visa er vad den lilla gullkissen gjorde imorse. Kröp in i min stickkorg och hämtade en nystan och sen var det full fart.
Vet inte om det syns så bra men kul hade hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela