myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Snark....

Publicerad 2016-07-07 07:49:40 i Allmänt,

Oj så skön säng jag har här hemma. Den är extra extra fast och i love it. När vi köpte sängarna så ville vi ha olika fasthet och det skiljer väldigt mycket på märken vad de anser är hårt ,mjukt och medium. Den som jag köpte var en som inte ens stod framme för så få var intresserad av så hårda hhaaha. Undrar om jag kan baxa in den i bilen och ta med till stugan ???? Nu har jag i alla fall sovit gott och skall vattna blommorna och bära bort alla pärmar och papper och sen rulla iväg till stugan igen. Vi skall kasta en massa skrot idag, på återvinningen i Örträsk. Hade tänkt äta lunch på pärlan oxå och jag kommer att ta fish and chips. Pärlan är en restaurang i lilla örträsk, helt otroligt att det finns en sådan, men de fixar även mat till skola och omsorgen. Brukar faktiskt vara en hel del folk till lunchen. Jag skall ta dit lite cd skivor och ställa i hyllan. Ehh kanske ni funderar vilken hylla? Jo det är så att där finns en hylla med böcker och skivor som man kan få låna på lite "obestämd" tid istället för att kasta. Mycket bra om ni frågar mig. Skall tanka innan jag styr kosan uppåt oxå. Gillar inte att tanka och varför?? har jag ingen aning om? Men vet att många av mina kvinnliga vänner känner detsamma. Det är ju inget märkvärdigt egentligen men det är sådant jag gärna låter maken göra. Nästa vecka så jobbar maken och jag är ledig, vill ju så gärna vara uppe i stugan men kanske jag får spunk igen och far hem??? Man vet inte så noga hahahaha
Ville visa er en bild hur lappsjuka kan se ut??? Jag älskar stugan , men avskyr när jag inte kan sitta ute på trappan och filosofera hela dagen. Anledningen stavas kuling......vindarna fullkomligt tar död på all min livslust. Vi som har stugan på en udde är liksom rakt i färdriktningen. Gillar inte blåst som sagt och har inte en aning om varför förutom att det är kallt. Varm blås älskar jag hahahah ni vet den där underbara känslan av att stå i ett torkskåp? I love it Kanske jag är en återfödd albatross som kämpat i havsvindar tills jag bara gav upp och lät mig sjunka till havets botten??? Blåsten väcker gamla livs minnen??? Spännande tänk i alla fall eller så kanske jag var en sådan där äventyrsnisse som upptäckte nordpolen och kämpade med snö och isvindar??? Åh stackars mig Nu skall jag vattna blommorna och bädda sängen och packa ihop mig och fara strax. Längtar faktiskt en aning efter min andra hälft. Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela