myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Torsdag och idag blir det kalas

Publicerad 2016-07-14 07:22:15 i Allmänt,

Ja idag skall vi på kalas, visserligen så fyllde födelsedagsbarnet år igår men idag skall stora delar av klanen mötas upp och sjunga ja må han leva. Idag fyller även en väldigt kär vän år :) Grattis på Din dag kära A. På lördag fyller min kära make år, så det finns en del kräftor i min närhet. Tittar man på hur kräftor är enligt astrologin så stämmer det klockrent på de flesta kräftor jag känner. De har väldigt många egenskaper som jag önskar att jag hade. Så är det ngn som går i giftastankar??leta upp en kräfta. Här är ngr bra egenskaper, eller egenheter? Starka föräldrainstinkter Vänlig och omtänksam Mycket romantisk och sexig Ekonomiskt och huslig Har en livlig fantasi Är tillgiven, trogen och beskyddande som partner Var ända ini baljan far alla dagar iväg? Jag tycker de flyger fram och jag har ngt att syssla med varje dag så vips så är det afton!! otroligt märkligt. Det är lite lustigt att gå ut på aftonen en sväng med Lukas, i alla fall om kisse får syn på oss och följer med. Så fort vi går lite för långt ut från kisses trygghetszon så jamar han hejvilt och vi får gå tillbaka hihi. Så vi rör oss lite i cirklar. hahah. Ibland går kisse fram och stryker sig mot Lukas och det ser så gulligt ut. En enda gång har han sett obekväm ut med kisses gosande och det var när han skulle bajsa hihihi. Det kan man både förstå och respektera tycker jag. Imorgon kväll åker vi upp till stugan och det skall bli skönt, förutom sängen då hhaahaa. Men törs man hoppas att vädret blir ok? Tänkte fara och handla lite idag för här ekar kylskåpet. Kanske köper ngt färdiglagat till middag och gör det lite bekvämt för mig, eller så en vanlig sallad. Nu blir det en kopp kaffe och sen ett vigt litet skutt in i duschen ...nja vigt? eller skutt jag nöjer mig med ett kliv. Ha de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela