myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Long time no seeeeeeee

Publicerad 2016-06-15 09:54:02 i Allmänt,

Hej allihopa hahahaha ja nu är ni nog inte så många. Jag slutade blogga för en mängd olika anledningar. I ärlighetens namn så saknar jag detta skrivande som blir som en liten dagbok. Men jag mådde piss över att sluta röka och blev faktiskt djupt deppig. Nu feströker jag och det känns underbart. Det har blivit lite fler oxå vilket inte är så fiffigt. Men jag tänker fortsätta med det om jag mår bra av det. Men heltidsrökare varken kan eller vill jag bli igen pga att jag inser att det är ganska bökigt att vara röksugen när man jobbar själv....Men framförallt för min hälsa. Men til slut kände jag en inre press över att blogga och det är ju aldrig kul om man är värdelös på att ta fina kort eller t om kort som man kan identifiera vad det föreställer. Så jag kommer kanske ganska ofta bara skriva och inte ha ngr bilder alls...så det så. Det har hänt en hel del och inget alls. Men jag tar ett nytt tag Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela