myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ledig??? ehhhh nä och syrran fyller år.

Publicerad 2016-10-31 08:03:27 i Allmänt,

Tanken var att jag skulle vara ledig idag i alla fall merparten, Men så blev det sjukdom på jobbet haahahah. Story of my Life, men det är inte lönt att lägga energi på det för det finns värre saker och platser än jobbet att tillbringa sin tid på. Maken jobbar dessutom eftermiddag så det är detsamma. Han skulle dessutom försöka komma ifrån jobbet så pass att han skulle kunna hämta mig ikväll <3 vilken lyx det är. Annars är det att trava till bussen och det tar 45 minuter istället för 5 minuter. De minuterna är långa om man är hungrig kan jag lova och det gäller för mig att planera så jag har ngt att äta när jag kommer hem. Nu har jag dock blivit lite duktigare på att ta med mig en banan eller liknande att käka på vid femtiden och det blir stor skillnad. Men nu måste jag ju visa er vad jag gjorde i helgen av.....pärlor såklart haahha
Visst blev det rätt fränt??? det var dock ganska pilligt men gick fortare än jag trodde. Det är lösa "kvistar" som jag trätt upp på metalltråd och satt fast på en ring och nu har jag en evighetskrans hahaha. Det roliga är att det kom in kunder i helgen och visade de alster de gjort efter att blivit inspirerad av mina grejer. De höll med om att det är både meditativt och roligt på samma gång. Älskar känslan när man får andra människor att bli inspirerad. På fredagen fixade maken mat och jag passade på att ta ett kort på hans minimala salladshackning som blir så god. Smakerna kommer fram så mycket mer tycker jag, men jag suger på att hacka så där fint och pilligt.
Idag är det hipp hipp hurra för min syster
hon blir hela 60 år och då hon bor nere i Lund så får jag skicka grattiskramar i cyberluften. Hipp hipp hurra <3 Hade tänkt börja slipa tomtetronen idag men det hinns inte, så istället tänkte jag göra annat innan jag börjar jobba. Dra över ett färgvarv till på lådan där barn kan lägga sina önskelistor i under december. Den skall vara i guldfärg och lite glitter...såklart hahahaaha Ni får väl se när jag är klar med den skapelsen. Men nu säger jag så här tills nästa gång. Ha de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela