myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

200429

Publicerad 2020-04-29 08:04:39 i Allmänt,

Det känns betydligt mycket bättre idag än igår eftermiddag och jag är tacksam över att inte trampa runt i träsket av eländes elände. Det är så konstigt för energilösheten märks mest i överarmarna!!! de blir helt slappa och orkeslösa. Så märkligt och idag så darrar musklerna där...eller vad det nu är som darrar. Antagligen är det spänningar som släpper. Men det både känns och ser lustigt ut. En annan överraskande sak är att det inte fanns ngn mjölk i kylskåpet idag!!! Jag har alltid haft örnkoll på det eftersom jag har mjölk i kaffet. Stod bara och stirrade och tänkte va! va! har inte hänt på ???? Vet inte men inte de sista 30 åren i alla fall. Nu på morgonen så ska jag vara barnvakt ngn timme och sedan ner till skatteverket för att förhoppningsvis bli klar med min pappas deklaration. Sen ska jag köpa lite mer broderigarn och sen hem. Tanken är att fara till stugan, men är osäker och jag kanske åker imorgon istället. Har en del med att ordna här hemma också och jag fixar inte om det blir för mycket "krav" även om det inte är stora saker det gäller. Sen så har jag ju inte bråttom med att komma iväg. Det enda viktiga är att köpa mjölk!! Till Dan; Idag mitt hjärta är det 25 år sedan det blev du och jag, även om du sa att jag var svårfångad, så är det idag som jag insåg att jag verkligen var kär. En lite skrämmande tanke för jag var liksom inte beredd på mina känslor och jag hade tre små barn och en massa funderingar på vad är det som händer?? Men jag var chanslös i din närhet. Vi har skrattat åt allt flera gånger under åren. Jag hade bestämt mig att avsluta vår relation flera gånger men så fort du stod framför mig så smälte jag som vax. Käraste underbara du som gav mig så oändligt mycket kärlek. Jag fick ge kärlek tillbaka och äntligen känna det underbara vackra i kärlek. Att våga visa sina känslor och lita på att personen stod kvar. Tack älskling <3 Idag är det våran dag <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela