myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Blev inget..

Publicerad 2020-08-06 06:42:03 i Allmänt,

"Hann" inte skriva ngt igår,för jag hade annat att göra innan jag skulle till jobbet. Idag jobbar jag bara till 12.30 och sen hem och packa. Hämta upp M och fara till stugan....Så underbart skönt. Känns som evigheter sedan,jag var dit och det ska tydligen bli bra väder i helgen. Imorgon är det 7 månaders dagen, och den ska förhoppningsvis flyta bättre än förra månadsdagen. Den var oväntat tuff,av okänd anledning. På måndag kommer fler tillbaka av de ordinarie på jobbet, tillbaka från sin semester. De får förhoppningsvis en helg av fint väder nu i alla fall. Tycker faktisk lite synd om dem,då det varit pissväder den här semesterperioden. Igår på jobbet,blev jag väldigt överväldigad av sorg, det kom plötsligt och benen nästan veks sig. Men mer om det skriver jag senare i eftermiddag,när jag har mer tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela