myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Fortsättning...

Publicerad 2020-07-12 15:23:34 i Allmänt,

Äsch skrev ett inlägg som bara försvann....igen. Men hursomhelst så ringde telefonen och jag fick en massa mess så jag blev avbruten i mitt bloggande. Jag hade ju bestämt mig för att göra mig av med de flesta möblerna och rensa kraftigt på väggar och sådant. Jag packade in det som skulle hem till stan, dammsög lite och stuvade in djuren och rullade hemåt. Packade upp frysvaror och for sedan iväg till miomöbler. Köpte fåtölj,puff,matta och soffa. Sedan vidare till Jysk för inköp av solsegel. Vidare till Rusta för inköp av ny väggfärg. Solsegel kan jag inte få upp själv så det gav jag upp med. Soffan kommer nu i veckan och fåtöljen i slutet av augusti,men matta och puff fick jag med mig i bilen. Hoppas allt blir bra nu då....färgmässigt. Så jag inte gått bananas och valt fel färg hahaha . Ska packa upp lite mer av det jag tog hem från stugan och sen kör jag igång med målningen av väggen. Så märkligt att inte känna det där pirret som jag brukar få vid större förändringar!! Mer än förhoppning om att det kommer att bli bra. Att det kommer att bli mitt. Att all skit bara försvinner ut härifrån. Att det bara blir kvar kärlek,fina minnen och ett spirande hopp. Till Dan: Hej mitt lilla gullefjun. Nu du??? Har jag gjort inköp och jag tror att du skulle le om du såg det. Försökte tänka på vilken känsla jag vill ha i rummet. Färg och ändå enkelt. Visste inte om jag skulle tänka rosa.grönt eller blått. Så det blev kanske lite av allt hahaa. Kanske inte så enkelt,men kanske lite av den jag är/var? Känner att du är glad för min skull, du vill ju att jag ska må bra. Ja.älsklingen jag försöker det. Men du måste finnas hos mig. Ge mig tryggheten att försöka ta mig framåt. Lämna aldrig mitt hjärta, behöver få älska dig. Älskar dig till månen och tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela