myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Känner mig ganska klar

Publicerad 2020-07-27 16:08:04 i Allmänt,

Nu är jag i princip klar med vardagsrummet.
Ramen ligger på tork till tavlan och jag skall spåna efter en gammal byrå eller liknande. Helst en rokokomodell,men det är ju ingen brådska. Skulle säga att rummet är förändrat nästan helt och hållet och igår så lekte Märta för första gången med sina leksaker på säkert nästan ett halvår. Hon kan ha legat och gnagt på ett ben,men inte med sina nallar. Tror hon känner mitt lugn nu. Har ju egentligen redan bloggat idag,men ville tala om för "någon" att det är klart. Så skönt och nu ska jag bara ta bort alla bitar,damm och grejs efter mig. Är väldigt trött nu och ska nog vila,har varit en intensiv dag. Men orkar faktiskt inte skriva mer. Känner nu när jag sätter mig ner att jag är helt slut. Så nu ska jag lyssna en stund på ljudbok och sen ta bort det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela