myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Behöver prata med dig

Publicerad 2020-06-26 09:56:31 i Allmänt,

Till Dan: Min älskade känner jag måste få skriva av mig lite. Har torkat och städat klart här hemma nu. Helt plötsligt började jag tänka på ditt pass? Var är det? Kanske där mitt är? Vars det nu är.. Letar efter häftpistolen oxå som jag vet att vi har två av. Kanske en är i stugan? Konstigt att inte prata med dig som jag gjort tidigare. Känns väldigt stor skillnad på här och i stugan. Är det bara tankespöken tror du? Du skulle nog bara sagt att du inte tror på "hela grejen" är man död så är man. Men i stugan så känner jag mig inte ensam,fastän jag inte ser en människa på hela dagen. Jag kan nästan ana dig i stolen mittemot mig. Ingen mus i fällan idag heller men jag kommer ändå att åka upp till dig. Behöver få känna dig. Min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela