myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

En liten titt

Publicerad 2020-06-25 06:44:30 i Allmänt,

Tänkte skriva ngr rader innan jag far till jobbet. Börjar inte förrän 7 30 idag,istället för vanliga 6 45. Inser att jag måste ha en kattinhägnad eftersom kisse går in och lägger sig hos mina grannar. Han är helt obrydd och går in precis överallt. Så S skulle hjälpa mig att köpa stolpar och igår så köpte jag 14 m nät. Som jag skall hämta efter jobbet. Tänkte ta det på biltaket,men är orolig att det är så tungt att jag inte får upp det. Ja jag får se hur det går. Sen måste Märta hämtas i Yttersjö. Något fantastiskt hände igår vid frysdisken på Willys. Banken ringde och sa att de godkänner mig som låneinnehavare!!! Så skönt och jag började storgråta av lättnad,så en del kunder undrade nog vad som stod på. Nu är jag trygg när det gäller boendet i alla fall och behöver inte bo i bilen. Hade tänkt fara till stugan i helgen....Men jag har inte tänkt dela den med en mus!!!! Så nu hoppas jag att den fastnar i fällan snälla snälla låt det vara så. Jag måste ju måla taket klart och hämta hem saker som jag behöver En granne skulle gå in och kolla idag så nu håller jag alla tummar. Tänk om han annars ligger på lur tills jag kommer? Eller är död och ligger under ngt skåp och stinker!!! I värsta fall så åker jag bara över dagen och gör så gott jag hinner. Till Dan: Godmorgon minälskling. Det är mycket nu,men det är en lättnad att lånet är klart. Du vet ju hur orolig jag var för det, trots att du sa att det skulle gå bra. Var nog tur att det drog ut på tiden,så att jag hann få jobb. Är fortfarande ganska energilös,men inte lika illa som de sista dagarna. Hjälp mig hjärtat, att orka allt. Älskar dig till månen och tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela