myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon

Publicerad 2020-06-04 05:58:13 i Allmänt,

Jag överlevde första dagen och skall strax fara tillbaka för dag 2. Var supertrött igår kväll,men har sovit lite knackigt inatt. Vaknade klockan 5 av att jag sov på golvet!!! Och djuren på madrassen. Man är ju ingen ungdom längre haha och visserligen föredrar jag hårda sängar,men golvet är inte skönt. Känslan i magen är darrig, det går bra,men jag vill hellre vara i fred i stugan. Vem vill väl inte det? Istället för att jobba. Idag blir det en lång dag,då jag har mycket att stå i efter jag slutat. Ska hämta glasögonen och sen årsstämman. Är inte lönt att åka hem emellan så jag stannar i stan. Imorgon skall jag iväg till veterinären med Märta, hon har ett sår tror jag på tassen. På tisdag har jag en tid för kissen ,som skall kastreras. Har inte försökt tänka på Dan eller allt som har med sorg att göra. Jag trycker bort det,vilket är skitdumt och kommer nog att få sota för det helgen. Brukar bli så när jag inte liksom tar en stund då och då,utan bara trycker bort det. Äsch ska inte måla fan på väggen, utan vara glad för att jag får fara till stugan på fredag. Nu ska jag börja rulla in mot staden. Lycka till Ingalill,dag 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela