myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Kanske skulle flytta hit

Publicerad 2020-06-06 09:10:34 i Allmänt,

Tänk om jag hade kunnat stanna här för evigt, och pengar till el och mat liksom bara sattes in på kontot? Så skönt det hade varit. Tror inte det finns så många som inte ngn gång tänkt tanken,på att inte delta i ekorrhjulet ngt mer. Men tror även att många pensionärer även tänkt att de gärna skulle kunna jobba ngr timmar i veckan. Ska inte vara alltför pessimistisk. Försöker intala mig att det kommer att lösa sig. Men när jag blir trött och energilös så ser jag det mesta i svart. Igår kom Dans mellanson med familj hit till stugan Jag hade därför sovsällskap, av lillgubben E. Jättemysigt att ligga och lyssna på hans andetag och sova i min säng hahaa. Men förstår att det är mycket tankar för S ... pappa saknas ju. Kommer ju aldrig att bli det samma. Idag är det mulet och lite kyligare men ändå skönt att vara ute. Har rensat lite i rabatten och plockat upp Märtabajs. Idag fixar de maten och jag diskar. Som jag älskar denna stuga, försöker tänka att han är här,med oss. Måste verkligen till veckan hitta stunder till sorg och saknad . Blir så jobbigt när bubblan spricker och hela jag vill skrika och ropa på Dan. Kom tillbaka...snälla söta kom...hem till mig. Men samtidigt så vill man inte bryta ihop, på jobbet eller med andra. Tanken kommer oftast på att: tänk om jag inte slutar gråta?? Till Dan godmorgon älskling. Ser du oss? Visst gör du det? Visst håller du om mig? Håller min hand? Saknar dig älskling,behöver dig så mycket. Jag kämpar för din skull. Älskar dig till månen och tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela