myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ett till inlägg..

Publicerad 2020-05-15 09:10:34 i Allmänt,

Till Dan: Var i hela friden är den blå hinken? Eller ngn annan hink? Vet att jag köpte 2 hinkar i somras. En tog jag hem. Du sa att vad ska du ha hinkar till,vi har ju....jaha men var är de då? Känns konstigt att ställa ut alla "prylar",Det gjorde ju du!!! Vi brukade ha en massa grejer i rabatterna och du köpte oftast en ny grej varje år. Du sa alltid att det var krafs,men det var du som gjorde det hahaa. Lillgubben...Men frågan kvarstår..var är hinkarna? Sen vore det bra om du hade varit mer bestämd om att visa mig vilken sladd som skulle vart. Du försökte jag vet....Men jag var inte så villig att lära mig. Du sa:kom nu så får jag visa dig,så du vet. Jaaa sen,jag ska.... Minns du att du blev nästan arg när jag var så ointresserad av att se hur elskåpet fungerade.? Hur ska du annars veta vars du byter proppar eller stänger av strömmen?? När jag inte är här!!! Vi såg på varann och det blev tyst. Stod tyst bredvid och du visade. Sen gick vi åt var sitt håll,tror att du oxå blev ledsen. Oftast höll vi om varann,när vi hamnade i "sen" Men ibland så var det bara så överväldigande att vi nästan sprang iväg. Du...var är hinkarna? Puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela