myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Knasigt kanske men känns bra

Publicerad 2020-05-22 08:56:49 i Allmänt,

Dans tofflor, kunde inte kasta dem och i garderoben tar de bara plats. Ute i förrådet...Skulle de ligga där till den dag jag var redo att kasta hans grejer. Nope.... spikade upp dem på stugväggen istället. Var en fantastiskt fin dag igår, inte alltför kallt heller. Krattar lite varje dag, så idag fortsätter jag ngr säckar till hahaha. Sorgen finns ständigt inne i mig över att denna tillvaro är den som nu gäller. Skönt ändå att tänka att stugan är våran. Inte min, utan jag ser den som våran, min och barnens. Men ibland kommer känslan över mig att det är mig övermäktigt att sköta om allt. Även en liten stuga behöver restaureras och hållas i skick. Men tänker inte bekymra mig över det nu. Igår tog jag 2 tabletter av ngn typ av histamintablett. Som ska få en att bli trött och dåsig och somna lättare. Skall tas ca 1 timme innan sänggående. Men är så trött de första timmarna på morgonen. Men det får man ta så länge man inte ska köra bil. Idag ska jag göra en kaka för jag kanske får besök imorgon av S och barnen. Skulle vara jätttrevligt ,hoppas bara att det är väder, så att vi kan vara ute. Har inte läst ngt i boken,vill inte förstöra den " går bra" känsla jag har. Inte lätt att skriva nu för kisse är väldigt uppvaktande just nu. Han kurrar och är överallt i ansiktet. Får kanske fortsätta sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela