myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Note to my self

Publicerad 2020-05-13 09:13:19 i Allmänt,

Till Dan: Dan Göran Eidar Granström...Så sa jag till dig när det var viktigt eller ngt jag var orubblig i. Hur i hela friden kan du tycka att det var skönt...härligt och tillfredställande att kratta!!!! Det suger balle .. har bara gjort ett litet hörn och fyllt 2 säckar och det ser inte ens bra ut!!! Jag bara säger dig att om jag så ska leva på nudlar och kaffe så skall det nästa år finnas en lövblås/sug här. Just nu är jag på gränsen till att utöva svedjebränning. Så tråkigt att jag spyr. Det är inte ens jobbigt bara urtråkigt. Det är nästan vindstilla och lik förbannat far löven omkring. Hörre du jag hör nog vad du säger i mitt huvud.- men gumman du gillar ju träd hahaa,om du hade lyssnat på mig som ville ta bort de där 2 björkarna bredvid stugan så...jaaaa men då kratta ju du!!! Och tyckte det var kul!!! Älskar dig ändå ❤

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2020-05-13 18:31:03

Känner igen mig är ochså en trädkramare,🌞

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela