myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Fortsättning del 2

Publicerad 2020-11-28 08:56:54 i Allmänt,

Ngn dag senare så fick vi besked om tiden 6-12 månader. Dan hade god fysik då de trodde på det senare,men kunde inte garantera något så klart. Våren 2019 gick i ett töcken av förtvivlan,närvaro, kärlek, oro och en anda av att njuta av här och nu. Dan sa att en resa till Italien var prio. Han ville äta och skratta och njuta. Smärtan var ständigt närvarande och i juli började det bli svårare att gå. Han tog aldrig tillräckligt med smärtlindring då han var rädd att bli för drogad och inte vara med i tanken. De gånger han blev förvirrad var fruktansvärd och något som fortfarande kan göra mig ledsen om jag tänker på det. Så idag är det en dag av reflektion... Igår var det i alla fall jätte jätte ja..jätte trevligt för då fick jag besök och en superfin liten pippifågelfigur,som inflyttningspresent. Tack finaste M du är bäst. Kände direkt när hon for att jag vill träffas så snart som möjligt igen. Idag är jag ju ledig,men skall få helgbesök av lilla M. Vi skall lägga pärlplattor och antagligen spela något sådant konstigt spel på mobilen. Fattar aldrig mig på sådant,men det brukar räcka med att man sitter bredvid ha ha ha. Kommer ändå att vara mysigt att ha sovfrämmande och sällskap. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela