myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nu så...

Publicerad 2020-11-17 20:02:44 i Allmänt,

Nu har det gått ett längre tag sedan förra inlägget. Har haft fullt upp med att flytta,måla,jobba,röja,stöka runt bland all röra som blir när man flyttar. Idag har jag bott här i 1 vecka och jag tror jag trivs!?!!, Har inte riktigt haft tid att tänka eller känna efter. Men det känns bra och jag ser redan framemot våren. Tänk att jag faktisk tänker så! Det är inte något som funnits i min värld förrän de sista veckorna. Nu ska tydligen snön komma och jag kan nog ärligt säga att det känns lite halvspännande hur det skall gå att köra och skotta och bo härute då. Kommer nog att bli halvstruligt och besvärligt ibland. Nu hoppas jag att det blir en snöfattig vinter,men får jag gissa så blir det nog en hel del. Märta ligger här uppe på soffryggen och sover och Siv leker och storkisse är ute,tror jag. Han mår gott och det märks så tydligt. Han har slutat jama och gå omkring och vanka av och an. Siv är inte lika sugen på uteliv, då det är för blött för henne. Är väldigt nöjd med mig själv, för jag har tapetserat en sk återställningstapet i min lilla hall. Det är en liten yta,men jag är mycket nöjd. Var en väv där som är målad,vilket gör det svårt att tapetserare. Så imorgon kanske jag kan sätta dit tapeten. Superspännande och jag ser framemot resultatet. Nu avrundar jag för denna gång. 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela