myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Skit så irriterande..

Publicerad 2020-11-22 08:48:55 i Allmänt,

Skrev inlägg och sen bara försvann det. Så det kommer nog att vara så tills jag fått ordning på uppkoppling till datorn. Kanske till helgen någon av barnen kan visa och hjälpa mig. Behöver hjälp med lampor till vitrinskåpet och en hel del annat. Arbetet fortskrider här tills jag skall till jobbet.
Ett jobbigt arbete som tar på både tålamod och kraft. Ska skrapa rent alla fogar så att jag kan foga om. Sitter som berget,samtidigt som man måste vara försiktig. Skrapar lite då och då för jag får ont i händerna efter ett tag. Var slut i hela kroppen igår efter jobbet ,för det var en hårt arbetspass. Så hoppas att det blir lättare idag, annars får väl Märta hjälpa till hahaa Imorgon är jag ledig och då ska jag in till stan och skaffa mer mrtl och annat jag behöver. Färg,fogmassa, matta, gummiskrapa och ngt annat som jag tack gode gud har skrivit upp. För nu har jag glömt vad det var. Nu avslutar jag innan det försvinner och skriver del 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela